Helt slut!

Hej vänner ♥

Idag är en sån där dag så jag känner mig helt slut och inte har lust eller ork till någonting! Jag har ändå tagit mig igenom dagen. En förmiddag i skolan då vi gjorde konditionstester och hälsoprofilbedömningar på varandra, en eftermiddag bestående av städning i köket och fix inför advent. Jag har putsat fönster, satt upp julgardinerna, julstjärnorna och dolat. Imorgon ska jag sätta på allergitesterna på ryggen vilket innebär att jag måste hålla mig still och inte höja armarna, därav allt adventsfix så tidigt! Men vad mysigt det blir, vill verkligen tänd alla fina stjärnor och ljus nu redan, men i våran familj kör vi hårt på första advent och fuskar inte med att tända tidigare :)

Snart kommer jullan hit och ska få taktil massage. Det ska bli otroligt skönt att få ge en massage just nu känner jag. Det är lite som meditation för mig!

Sen ska vi laga mat och mysa oss! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan förbereda massagebänken!

/ Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0