Tisdag 22 november

Hej fina

Hur mår ni?
Jag började dagen med att drämma huvudet i sängbordet när klockan ringde och har troligtvis ett blåbärke i hårbotten någonstans nu. Har även ett blått finger från att jag klämde mig i ytterdörren igår. Klanigt gjort! Känner mig ganska klantig faktiskt!
Vad har jag gjort idag då? Jo, vi har haft fysisk aktivitet med Maria hela förmiddagen. Superkul! "Lätt styrketräning" stod det på schemat, men det var bannemej inte lätt, för det blir så jobbigt som man gör det. Haha! Svettigt var vad det var, men ack så kul. Vi körde massa övningar med bollen och även styrketräning för barn. Det är häftigt vad mycket roligt vi kan göra med våran egen vikt! Ganska trött nu när jag kommit hem och fått i mig lite lunch. Ska sitta och plugga nu under eftermiddagen och ladda upp för spinning ikväll. Efter det blir det bio med min älskling och älskade vänner :)
Studentlivet känns underbart!

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det märks att du och Julia är släkt, ni bara lyckas med allt :p <3

2011-11-22 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0