Torsdag 24 november

Hej vänner ♥

Jag sitter i soffan, äter frukost och myser till Nyhetsmorgon! Jag har varit ute på en sån där vacker uppfriskande morgonpromenad i soluppgången och ska nu vila lite och städa det sista innan jag ska bege mig till sjukhuset för att sätta på allergitester på ryggen. Ska passa på att ta en lång dusch också då jag inte kommer kunna duscha med testet på.. Jobbigt! Men ska ändå bli skönt att göra det :)

Jag älskar att exprimentera med gröten och idag blev det en äppelvariant gjord på en portion Axa sportgröt, ett halvt rivet äpple och kanel - kokas, hällde sedan i en msk krossat linfrö. Blandade kvarg, äppelmos och kanel och hällde på gröten, strödde hackad mandel på och serverade med mjölk. Blev jättegott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0