Bebisgos!


Hej fina ni

Som jag sa i morse så har jag ju haft Ida och Ebbe på lunch här idag. Uuuh, så mysig bebis :) Ida är goo hon också och det är alltid kul att ses! Jag bjöd på svärmors vildlax och pressad potatis. Det var så gott så Ida till och med ville ha receptet! Kul :)

Lite bilder från lunchen!







Gud vad barn växer fort! Nu är Ebbe till och med uppe och traskar några steg. Nästa gång vi ses anar jag att det är full fart :)

Nu ska jag fixa något att äta till mig själv då Pelle precis drog iväg med Victor på grabbkväll! Jag passar då på att ha tjejkväll med Kristin och öva lite massage! Hihi.

Puss / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så jätte mycket för idag, var super gott och så roligt att ses igen!

2011-10-27 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0