Lördag 8 oktober

Hej ♥

Jag är uppe tidigt som vanligt, halv åtta är numera sovmorgon för mig och då är jag ändå glad om jag orkar sova så länge!

Igår lämnade Pelle mig för älgjakten en vecka. Det blir tomt här i lägenheten, men desto bättre när han kommer tillbaka och förhoppningsvis fyller frysen med lite älgkött! :)

Inatt har jag haft jullan snosande bredvid mig. Vi hade myskväll igår, lagade mat och åt en god efterrätt! Sen övade jag massage eftersom massagebänken anlände igår eftermiddag! Vi är inne på sluttampenav helkroppsmassage nu och det fick jullan känna på ;)

Ikväll kommer mina älskade flickor från sunne/torsby hit! Det vankas fest och utgång, veronika maggio med andra ord!


Ha en fin lördag mina vänner!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0