måndag 10 oktober

Hej ♥


Hur mår ni? Jag mår så himla bra just nu. Har precis ätit en jättegod laxwok efter ett hårt styrkepass och sitter i soffan och softar och myser med mig själv ;) det finns inget bättre än att få knyta på träningsskorna efter en niotimmarsdag på universitetet, helt slut i huvudet, få träna och få tillbaka energi till hjärnan och köra slut på kroppen! Älskar känslan!


Dagen har gått jättefort och kändes inte alls så jobbig som den brukar när vi har heldagar. Första föreläsningen handlade om motivation, en grund för de kommande motiverandesamtalen! Så himla intressant ;) under eftermiddagen fick vi lyssna på två föreläsare från friskvåren Värmland som berättade om deras organisation. Jag blir så inspirerad av allt och jobbet inom frisk/hälsovården verkar så himla kul! På slutet fick vi testa och genomföra hälsoprofilbedömningar på varandra. Spännande!


Nu ska jag fortsätta läsa i boken näring och hälsa så jag kan börja med min examinationsuppgift sen!

Puss / Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0