Onsdag 19 oktober

Hejsan

Jag tycker att det är underbart att få vakna upp till en kylig höstdag, få sätta på mig varma kläder, ge mig ut på en morgonpromenad och sen få komma in och äta frukost och dricka te i soffan med tända ljus. Det är höstmys
Promenaden idag blev lite annorlunda bara. Jag tog min vanliga runda runt älven och det visade sig vara ett stort pådrag av plis, ambulans, brandkår och räddningstjänst då de letar efter någon som kan ha drunknat i älven. Usch så hemskt! Det åkte vattenscootrar överallt. De har räddat en ur vattnet, men de letar nu efter fler som de hört skrika på hjälp. Usch, usch! Hoppas de kan rädda fler!

Jag är redo att sätta mig med dagens plugg nu, vilket betyder rapportskrivning! Senare idag ska vi ha branchkväll på universitetet och det ska bli så himla kul! Berättar mer om det ikväll :)

Ha en bra dag mna vänner!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0