söndag 9 oktober

Hej vänner ♥


Jag sitter här med lite söndagsångest. Mest ångest för allt som ska göras just nu. Det är så mycket som ska läsas och skrivas de kommande veckorna och jag vill ju prestera så bra som möjligt och samtidigt lära mig allt som går! Det är ju så himla kul och spännande, men min lilla hjärna blir fullproppad så fort och jag blir lite rädd att jag inte ska klara det jag vill! Fast jag vet att jag kommer att klara det, jag kan för att jag brinner för det och har ett mål och en dröm att nå! Jag måste bara kämpa och ta mig igenom både roliga och tuffa perioder. Som sagt kommer de kommande veckorna bli tuffa med flera examinationer och intensiva dagar, men vad jag kommer lära mig mycket! Jag kan sitta och längta efter att lära mig mer och det är så himla kul att läsa om allt just nu. Så därför jag jag nu ta chokladen, tekoppen och näringsboken och sätta mig under filten i soffan och läsa resten av dagen :)

Kvällen med tjejerna igår var toppen! Dock mådde jag väldigt dåligt, vilket var ett stort minus, men det var underbart att få ha er här fina ni ♥


Nu är jag heeeelt ensam eftersom min pojkvän har övergivit mig för älgjakten... Kommer bli en tom vecka i lägenheten!


Ha en fin kväll!


/ Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0