Tisdag 18 oktober

God morgon

Eller mogon och morgon.. själv har jag varit uppe sen sex så det känns inte som morgon längre :) Har ju varit på sjukhuset och blivit undersökt för eksemen. Det visde sig att jag har atopiskt eksem som är en kronisk, kliande inflammatorisk hudsjukdom. Känns sådär just nu, men jag antar att jag får vänja mig. Men läkaren uteslöt inte allergi heller, så ska få komma tillbaka och göra tester om någon månad eller två. Nu ska jag iallafall gå på en behandling i 10-20 veckor och se om det blir bättre. Han kikade även på min hand som jag blev biten i igår (jag kan inte säga så mcket om det), men handen hade iallafall svullnat upp ordentligt under natten och blivit inflammerad. Är ingen infektion än som tur är och jag hoppas jag slipper det! Det gör så jävla ont bara och jag grät hela morgonen... känner mig så svag just nu! Förlåt om det här blev ett tråkigt "klagande" inlägg, men nu kommer allt bara bli bättre och det ser jag fram emot! Äntligen :)

Nu sitter jag på universitetet och väntar på tjejerna. Vi ska jobba med grupparbete hela dagen - mat utan tillsatser, ekologisk mat samt rättvisemärkt mat! Kul och intressant :) Ha en toppendag!

Puss / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0