Torsdag 27 oktober

God morgon ♥

Blev full rulle igår kväll och plugget fick lida lite. Men kylskåpet och skafferiet blev påfyllt då jag och älskling hängde på Lina och Martin till Bergvik och storhandlade! Sen bestämde vi oss för att äta mat tillsammans så vi bjöd på indisk gryta med naanbröd jag och Per! Myskväll vare! ♥

Nu ska jag sätta igång med storstädning, tänkte överraska älskling och städa allt själv den här veckan då han är mitt uppe i tentaplugg! Sen kommer Ida och Ebbe på lunch och sen i eftermiddag ska jag till uni och göra lite grupparbete! Ser ut att bli en fullspäckad dag idag med, det gillar jag! Ikväll kommer Kristin hit och jag ska få öva på helkroppsmassage :D

Nu är det dags att sätta fart! Ha en fin dag mina vänner!

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0