18:34


Det luktar fredagskväll och jag bara älskar det! Till middag idag testar vi något nytt som står i ugnen och väntar på oss nu, en laxlasagne med fetaost!





Resultatet hos frisören (Malin) idag blir en aning mörkare hårfärg och avklippta toppar. Känner mig mycket fräschare nu! Dock har jag utslag i hela ansiktet och svullna ögon så jättesnygg känner jag mig inte direkt :( Har tid på hudmottagingen den 18 oktober, så jag får stå ut en månad till...

Ikväll ska vi fortsätta vårt Harry Potterrace jag och Pelle! Ska gå ner till Konsum och handla något gott efter middagen och bara mysa ikväll! Var länge sen vi hade en helgkväll ihop!

Hoppas ni får en mysig kväll ni med!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0