21:57

Gokväll

Hoppas att ni haft en bra helg :) Min har varit toppen och under eftermiddagen idag har jag hunnit med att både handla och baka tillsammans med mormor och morfar, samt firat farmor som fyller 84 år i veckan! Morfar har börjat äta enligt lchf och jag har varit och inspirerat med lite olika rätter och så vidare. Vi bakade det här brödet som jag aldrig hann smaka på, men jag blev sugen på att testa det själv. Kommer nog göra det nästa gång det blir bakstuga här hemma :)

Förresten så kollade jag på dokumentären "Livet efter Utöya" igår kväll. Tårarna rann hela timmen igenom och det gjorde så ont i mitt hjärta. Så många drabbade.. jag finner inga ord. Tänk så många han har gjort illa, stackars, stackars männsikor!

Låter några ljus brinna här på bloggen



Kram alla fina läsare!

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: The World According to Elsa

Ja men verkligen, visst var dokumentären hemsk men bra? Så många underbara människor han har skadat och dödat. Det är helt sjukt.

2012-04-29 @ 22:50:45
URL: http://elsa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0