Bålträning del två

Hej på er

Nu är det dags för lite tips på bålträning igen. Den här gången utvecklar jag "plankan på bollen" som jag visade i förra inlägget.



Den här övningen kan du göra när du lärt dig att stå statigt i plankan på bollen. Här gäller samma princip med aktiv bukpress i plankställning samtidigt som du jobbar med att dra fram ett ben mot bollen i taget. Börja i ett tempo som känns bra för dig och öka takten vartefter du känner att du hittar balansen! Lycka till!

Nu tar vi helg tycker jag! Jag har fått i mig lunch, packat väskan och ska snart sätta mig på tåget hem till mamma och pappa. I helgen står jobb på schemat för min del, vad står på erat?

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0