Bovetegröt

God morgon

Bovete ska vara snällt mot magen så jag tyckte det var passande att börja äta det nu. Samtidigt som jag ska börja tänka på vad jag äter ska jag även börja äta oftare. Därför kommer jag nu dela upp mina frukostar på två. Frukost nummer ett är idag bovetegröten kryddad med kanel, nejlika, kardemumma och ingefära, och till frukost nummer två blir det smörgås med jordnötssmör och kiwi. Allt i min kost kommer vara fritt från mjölk hela den här veckan! Spännande!





Bovetegröt: Koka en portion enligt anvisning på paketet. Krydda med kanel, kardemumma, nejlikor och ingefära. Servera med blåbär, banan, pumpakärnor, klippta katrinplommon, kanel och sojamjölk.

Nu blir det en förmiddag på Sats och sen examensarbete med Viktoria. Ha en trevlig dag mina vänner!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0