Man tager vad man haver sa Cajsa Warg

Hej vänner

Idag har jag varit i träningsvägledningen på Sats. Fick dock gå hem lite tidigare då det var brist på något att göra såhär på Valborgsmässoafton :) Vi jobbade med en gravid tjej idag som var i 20:e veckan och riktigt träningsugen, så det kändes som en givande dag trots att den inte blev så lång!

Ikväll är jag ensam då min kille är hos sina föräldrar, så middagen blev ett ihopkok av det som fanns hemma. Het tonfiskgryta på salladsbädd med bulgur (under grytan).





Skiva champinjoner och stek tillsammans med broccoli och tonfisk. Häll på krossade tomater, grädde, chilisås, örtsalt, svartpeppar, curry och chilipulver. Allt efter smak :)

Tonfisk har jag inte ätit sen jag reste i Australien, vilket är tre år sedan nu. Jag var så trött på det när jag kom hem (eftersom vi i stort sett levde på tonfisk då, blandat med Mcdonalds, Subway, pasta och sallad, haha), men fick för mig att köpa det härom dagen och dagens middag blev över förväntan. Det kommer bli mer tonfisk framöver!

Har ni något gott tips på vad man kan göra med tonfisk? :)

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0