Ny kvällsrutin

God morgon ♥

Den nya kvällsrutinen för mig och Pelle här uppe i fjällstugan har blivit att vi kryper tätt, tätt och håller om varandra samtidigt som vi lyssnar på ljudbok. Hungerspelen är galet bra och och det är så svårt att sluta lyssna varje kväll. Är det någon som sett filmen? Det är det första vi ska göra när vi kommer hem :)

Tack och lov så känns handleden mycket bättre idag och jag tänker ge mig ut i backen som vanligt! Mamma har köpt handledsskydd för att skydda min ömma handled från fler smällar! Dagen bjuder på solsken som gårdagens förmiddag och underlaget i backarna är som i februari. Det är underbart!

Bilder från gårdagen i backen!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att du gillar den! :)



Filmen är också väldigt bra, så då har ni något att se fram emot! ;)

2012-04-12 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0