Sovmorgon

God förmiddag

Idag väcktes jag av att min underbara kille kom och pussade mig hej då. Då hade jag sovit ända till åtta och det vet jag inte när jag gjorde sist? Så himla skönt att vakna upp utvilad och ha en lugn förmiddag hemma framför sig. Jag har suttit och ätit frukost och smuttat på tekoppen i över en timme nu framför Nyhetsmorgon och ska snart dra igång med plugg. Ringa min senior och höra hur det går för henne står också på schemat! 

Onsdagsfrukost:







Soygurt smaksatt med vaniljpulver toppat med grapefrukt, kiwi, blåbär, pumpakärnor och torkade tranbär, ett knäckebröd med stekt ägg och örtsalt samt en stor kopp grönt te.

Vad åt ni till frukost idag mina vänner?

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag åt två knäckemackor med keso och ett ägg :)

2012-04-18 @ 10:38:17
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: viktoria

sv: ja jag tänkte lite på dig när ja åt det:)

2012-04-18 @ 11:35:48
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0