Gastroskopi

God morgon

Idag är det dags för mig att göra gastroskopin. Jag har väntat ända sen årskiftet och har äntligen fått en tid idag. Jag är jättenervös och skulle helst av allt vilja slippa att gå dit, usch, jag vill inte ha någon slang genom hela matstrupen ner i tolvfingertarmen. Jag är så rädd för sånna saker. Men det är väl bara att härda ut antar jag! Förhoppningsvis hittar dom vad som är fel på mig, min hals och mage...

Jag har tid klockan två och ska vara fastande sex timmar innan jag ska dit. Därför var jag uppe innan åtta och åt en god och stärkande frukost, blåbärsgört och en smörgås med prästost och makrill samt en kopp grönt te.







Blåbärsgröt: koka en portion havregrynsgröt med 1 dl blåbär och vaniljpulver. Toppa med keso, apelsin, hallon, mandel, hasselnötter och lite kokos, samt mjölk.

Jobbigt att inte få äta något på hela dagen. Måste vara fastande två timmar efter också så mitt blodsocker kommer inte vara på topp idag! Jaja, jag ska sluta klaga!

Ha en bra dag mina vänner!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till!!

2012-04-03 @ 12:45:26
URL: http://inredningsdetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0