Friskare idag

God morgon ♥

Har vaknat upp idag och mår lite bättre än vad jag gjorde igår. Det har varit lugnt på jobbet så jag har kunnat vila upp mig även där och har sovit riktigt skönt inatt, så nu är jag på god väg att friskna till. Hoppas två "lugna" dagar till gör susen så vi kan påbörja vandringen som tänkt på onsdag!

Slutade precis jobbet och sitter i bilen ner till Karlstad nu. Ska fixa sista shoppingen idag, äta sushi och ha myskväll hemma i lägenheten! Imorgon bitti går tåget mot Arlanda och flyget som ska ta oss vidare till Kiruna :D

Dagen började med en skål nypondavosgröt (2 dl yoghurt, 1 dl havregryn, 1 1/2 tsk nyponpulver) toppad med chiafrön, linfrön, kokos, kiwi, svarta vinbär, pumpakärnor och klippt fikon!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Mumma vilken härlig frukost! :)

2012-08-20 @ 21:01:40
URL: http://motionwellness.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0