Onsdagsmys, tända ljus och hemgjord pizza

Hej vänner 
 
Proteinpizzan är verkligen något av det godaste jag vet just nu och det har blivit några stycken den senaste tiden. Hehe. Pizza som är både nyttig och god. Hur bra? Idag gjorde jag det här (<-- klick) receptet, fast bytte ut mandelmjölet till hasselnötsmjöl (malde hasselnötter till ett mjöl). Blev väldigt gott det med! Till efterrätt blev det lite mörk choklad och en kopp grönt citronte. Vardagslyx och mys på hög nivå 
 
 
Jag och älskling insåg att detta är vår sista kväll tillsammans på väldigt länge. Skolan har börjat igen för hans del, jag måste jobba och sen åker jag ju till Kreta. Kommer gå mer än två veckor innan vi ses igen så vi har passat på att mysa massor idag. Handlat lite på Bergvik, hållt handen, pysslat hemma, kramats, ätit hemgjord pizza, sett på film och myst i soffan 
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0