Älskade vinterdag!

Hej 
 
Jag jobbar hemma idag med massa förberedelser inför det nya året. Hela familjen jobbar och jag sitter ensam i huset. Eller ensam och ensam, jag har två hundar som håller mig sällskap! Men det är himla lugnt och skönt och jag får vara för mig själv. Jag behöver det ibland och jobbar himla effektivt då :)
 
När det blev dags för lunchpaus tog jag med mig ena hunden (den andra är för gammal) på en promenad för att få lite frisk luft. Tre snabba kilometer i det härliga vädret vi har idag! Helt underbart och fantastiskt gott med lunch när vi kom hem igen!
 
 
Vinterdagarna när de är som bäst - soliga och kyliga! Det gör mig grymt sugen på skidåkning, synd att inte tiden finns för tillfället. Jag får hålla till godo tills i vår då vi har först en vecka i Trysil med killens familj i mars och sedan en i Idre med min familji april. Hoppas att jag får tillfälle till lite ledighet och möjlighet att följa med - för fjället och naturen är något av det bästa jag vet!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0