Lucka nummer tjugoett

God morgon 
 
Fredag och helgen är här - idag ska vi baka. Och vi ska baka godis!
 
Dagens utmaning är att baka ditt absoluta favoritjulgodis som du sedan kan njuta av de kommande juldagarna. Vi har som tradition att baka massa julgodis dagarna innan julafoton hemma hos oss. Det brukar bli en salig blandning av knäck, kola, rocky road, snöbollar, ischoklad, polkagrisar och snickers.
 
 
Har ni något gott recept att dela med er av? Om du sitter inne på ett - maila mig på [email protected] med tillhörande bild och recept. Har du en blogg skriver du även med adressen så länkar jag dig. Jag väljer ut det receptet som ser godast ut och lägger upp det på bloggen imorgon! 
 
Nu bakar vi på och så hoppas jag att vi alla får ta del av ett smarrigt recept imorgon!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0