Morgonstund på jobbet

God morgon tisdag 
 
 
Tidig morgon på jobbet idag och lika kallt ute som igår. Burrr! Men solen skiner och snön lyser upp så jag anser ändå att det är 100 gånger bättre nu än när det var 10 plusgrader, grått och mörkt hela dagen!
 
Jag har precis gått av mitt långpass och har nu en hel ledig dag farmför mig. Jag har massa saker som ska fixas idag och senare i eftermiddag ska jag laga mat till mormor och morfar. Det är deras tur att skämmas bort nu efter alla år som de skämt bort mig och mina systrar :)
 
 
Tisdagsfrullen bestod av hembakat majsknäcke (<--klick) med mosad avokado och makrill, kiwi och en kesobägare med carob- och chokladsås.
 
 
Carob- och chokladsåsen är gjord på 1 mosad banan, 1 msk jordnötssmör, 1/2 tsk carobpulver och 1 tsk kakao.
 
Nu blir det en sväng till gymmet med mamsen - bröst, triceps, biceps och mage önskade hon visst :)
 
Kram / Emma.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja ni har allt blivit mer ihågkomna än mig o mina syskon. Men ni kanske är favoriterna, jag vet inte. Men hälsa dom från mig iaf och ha det trevligt i eftermiddag :)

Svar: Nu förstår jag inte vad du menar? Mormor som alltid varit så rättvis, och jag vet att hon älskar oss alla lika mycket! Ingen favorisering är inte! Det ska jag göra, tack så mycket :)
Emma Barremyr

2012-12-04 @ 14:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0