Mumsiga morotskakamuffins + dagens styrka

Hej vänner 
 
 
Mmmmm.... det kändes som om det var länge sen jag slängde ihop dessa smidiga microcupcakes med morotskakasmak. Blev himlans sugen idag och lyckligtvis hade vi alla ingredienser hemma!
 
 
Är det någon som missat dessa godingar hittar ni receptet här (<-- klick). Fler smaker finns under fliken nyttiga cupcakes/ muffins.
 
 
Idag fick jag köra med mamma på gymmet igen. Alla är vi olika och när jag tränar tillsammans med någon får jag anpassa mig så mycket som det går till den personen. Nu är jag och min mamma ganska lika starka och kör med samma vikter och samma antal repetition maximum i flera olika övningar. Därför är det lätt att köra hårt tillsammans - och himlans kul också!
 
Dagens pass bestod av:
* 10 minuter uppvärmning i roddmaskin
* 3 set dips (12 RM)
 
* 4 set bänkpress (6 RM)
* 3 superset instabil armhävning med medicinboll (3  rep per arm)/ smal bänkpress (10 rep)
* 3 superset tricepspress i cable (stående på bosuboll) (10 RM)/ stående bicepscurl med stång (10 RM)
* Corecirkel med bollen (5 övningar)
* Rörlighetsträning med stång som nedvarvning
 
Nästa gång ska jag köra dipsen med viktplatta för min egen vikt börjar bli lite för lätt- wiiiiieee. 
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0