Tredje advent och mysmorgon

God morgon vänner 
 
 
 
 
Vi var hos några vänner på musikquiz igår! Det var jäkligt roligt och eftersom jag bara drack vatten och alkoholfri glögg hela kvällen så känner jag mig himla fräsch idag också :) Blev dock ganska sent inatt så vi sov ända till nio (när hände det sist liksom?), innan vi gick upp och satte på en gryta risgrynsgröt. Nu har vi avnjutit en lång och julig frukost framför tv:n - julkalendern och nu Harry Potter. Mysmys! Jag åker upp till Torsby för en veckas jobb idag så vi passar på att mysa ordentligt eftersom vi inte kommer ses något i veckan.
 
Så mina vänner, vad äter ni till frukost idag?
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken härlig frukost! Älskar verkligen lediga helgmorgnar då man har tid att förbereda frukosten lite extra och sedan sitta ner i godan ro och njuta av den.
Idag blev det saffransscones här hemma. Väldigt passande tredje advent till ära.
Önskar dig en fortsatt fin söndag!
Kram

Svar: Men gud vad gott med saffransscones :) Har du bild på det får du gärna maila den till mig så slänger jag upp den tillsammans med din bloggadress i ett inlägg imorgon :) Hoppas att du haft en fin tredje advent :) Kram
Emma Barremyr

2012-12-16 @ 11:18:49
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Jag åt yoghurt med frukt och saffransmusli + bröd med ost och gurka. ^^

Svar: Har du bild på det får du gärna maila den till mig så slänger jag upp det i ett inlägg imorgon :)
Emma Barremyr

2012-12-16 @ 15:00:40
URL: http://denksam.wordpress.com
Postat av: Anna

Hej Emma! Tack för en jättebra blogg! Jag är lite nyfiken, vad jobbar du med? :)

Svar: Hej! Kul att du gillar bloggen :) Jag jobbar just nu som personlig assistent. Efter nyår kommer jag att börja jobba som personlig tränare :)
Emma Barremyr

2012-12-16 @ 16:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0