Inte riktigt på topp

Hej

Nä, jag är inte riktigt på topp för tillfället. Jag har fått tillbaka mina magproblem och halsbrännan efter att medicinen tagit slut (Så himla jobbigt!). Inte har jag fått någon tid för att göra gastroskopin heller. Vilken tid allt ska ta, jag blir galen! Antar att jag får ringa läkaren för att få mer medicin utskrivet, men tycker inte om att hålla på och stoppa i mig piller utan att veta varför. Jag vill veta vad som är felet!

Jaja, jag ska inte sitta här och beklaga mig ;-) Men jag måste bara få säga att min älskade Per är underbar som står ut med mig och tar så väl hand om mig på alla dess vis. Problemen har hållt på länge och han har fått stått ut med mycket! Du är allt för mig och betyder så himla mycket! Du är bäst älskling



Nu ska jag straxt åka till universitetet för informtion och förberedning inför praktik! Spännande :)

Kram på er / Emma.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina ni är! :)

2012-02-22 @ 20:34:43
Postat av: Emma

Sv: tack söta du!

2012-02-22 @ 20:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0