Kärt besök

Hej kära ni



Idag har jag inte haft ett tillfälle att blogga på hela dagen. Vi hade en väldigt intressant föreläsning om soloföretagande under förmiddagen och ett seminarie om kroppens särställning under eftermiddagen. Sen mötte jag upp mamsen och åkte in till stan på lite shopping och sen har vi firat Pers 25-årsdag i förskott och lagat middag, ätit, druckit vin, bakat, fikat, umgåtts och spelat spel hela kvällen. SUPERMYSIGT! Jag lagade min goda laxpaj och till fikat blev det ett bakverk jag velat testa länge. Men mer om det imorgon! Nu ska vi krypa till sängs och sova för imorgon är det upp tidigt som gäller!

Hoppas att ni haft en bra dag!

KRAM / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0