Morgonpigg

God morgon fina ni  

Nu har jag kommit in i en sån där morgonpigg period igen och vaknar oftast innan sju av mig själv och är pigg. Så jag har suttit här i soffan nu och laddat upp med massa frukost och klunkat te i över en timme. Idag står det dubbelpass på träningschemat så det gäller att få i sig mycket energi för att träningen ska ge reslutat. Jag ska snart bege mig till gymmet för att köra lite armar och ikväll väntar såklart spin intervall/PULS som alla andra tisdagar! Bästa träningsdagen på hela veckan :D

Vad står på era scheman idag? Något roligt träningspass, eller vilodag?! :)

Annars ska jag plugga muskelanatomi- och fysiologi och inför praktiken samt baka mellanmålsbars som ni får höra mer om senare! 

Bjuder på en vårinspirerad iphonebild från en av helgens promenader!



Ha en bra dag!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0