Nära löparsteget

Hej vänner

Har haft en datafri dag idag då jag kände att det behövdes. Jag kommer fortsätta med det resten av kvällen också efter det här inlägget!

Som sagt så hade vi våra föräldrar här på middag igår. Vi åt massa god mat och spelade spel - underbart med lite tid tillsammans! Mamma och pappa stannade kvar över natten och i morse åt vi en riktig brakfrukost från buffén på Kaviar. Jag frossade bland, våfflor med grädde och jordnötssmör, keso, nötter, fil, frukt, knäckebröd, goda pålägg och te. Sen tog vi en tur till Bergvik och har även hunnit med stan. Jag har varit på Inter Sport och provat ut nya löparskor, gjutit inlägg och köpt mig ett par passande strumpor. Så nu när det blivit torrt i spåren finns det inget som kan hindra mig från att springa. Jag hoppas nu att jag med hjälp av de nya inläggem i skorna ska slippa att få ont i knät. Ni kan väl hålla en tumme för mig? :) Om ni undrar vad det blev för skor så var det ett par urläckra nikeskor som ni ser på bilderna här nedan. Självklart var jag tvungen att ge mig ut på en provrunda med desamma, dock bara en promenad, men det var superskönt i det härliga vädret och skorna får tummen upp! :)









Trevlig kväll!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0