Grötfrukost

God morgon vänner  

Här har vi haft en lång mysfrukost i soffan som jag smög upp vid åttatiden och gjorde. Grötfrukost blev det Pers 25-årsdag till ära. Han älskar sin gröt på morgonen och vill inte gärna byta ut den till något annat ;-) Vi kör på sportgröt och Per toppar sin med linfrö, russin, pumpakärnor och färsk frukt. Min gröt kryddar jag med pepparkakskryddor och toppar med mandel, russin, keso, färsk frukt och sedan mjölk såklart!







Nu blir det träning och sen en tur till universitetet på föreläsning!

Ha en bra dag!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

åh hälsa honom grattis från mig å mowsi :)

2012-02-10 @ 12:09:18
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0