Vila

Hej vänner   

Jag har precis käkat lte lunch och ska nu bege mig til universitetet för lite databassökning inför exanemsarbetet. Det är kortdag idag. Gött! Senare i eftermiddag får jag en massagekund och sen står det fri kväll på schemat. Myyys! :)

Angående träningen så kör jag på vila nu fram till söndag. Jag känner mig lite trött i kroppen och att jag behöver ta några dagar off. Det skulle ju egentligen blivit så tentaveckorna, men eftersom de ändrade till hemtenta så fick jag massa tid över och kunde träna på som vanligt. Så fyra dagars vila borde göra gott för återhämtningen. Jag kommer köra lite på stretch och promenader som får gång blodcirkulationen och drar ut slaggprodukter som ligger kvar från träningen. Det känns som en bra plan. Då är jag redo för nästa vecka och praktiken som drar igång då. Det kommer bli en fartfylld period med massa rolig träning! Weiiie :)

Ha en bra dag!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Ja, det får nog bli lite bakning sen - och promenaden blev en löptur, hehe ;)

2012-02-29 @ 13:37:16
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0