21:46

Hej på er

Jag ligger i soffan helt slut. HELT SLUT. Jag har varit på friskis och kört spinning PULS/intervall som alla andra tisdagar, men idag ville inte benen riktigt hänga med. Oskar var ju inte speciellt snäll mot mina stackars muskler tidigare idag och jag var slutkörd i benen redan efter första intervallen. Vad göra? Jo, lyssna på kroppen. Blev inget intervallpass, utan satsade på jämn pulsnivå vilket kändes så himla mycket bättre! Blev dock ett svettigt pass ändå och nu ligger jag och mår så där himla skönt som jag bara kan göra efter ett spinningpass :)

Imorgon är det min födelsedag också! Den kommer jag fira med en heldag tillsammans med klassen. Vi ska ha "läger" på universitetet i två dagar fylld med fysisk aktivitet! SKa bli så himla roligt! Mer om det får ni höra imorgon. Nu ska jag krypa ner i sängen!

Kram till er / Emma 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har för mig att du pratade om bars som man kan äta som mellanmål eller efter träning för ett tag sen, kan du inte lägga upp recept på dem?

2012-01-18 @ 14:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0