Färskpressad apelsinjuice

Hej

Besöket hos naprapaten är avklarat och Gud bevare mig väl vilken smärtsam timme. Det sitter mycket skit i mina vader och min rumpa och det var väl på tiden att jag tog tag i det. Han tryckte ut massa triggerpoints, satte nålar i mig och knäckte hit och dit. Och jag låg där och skrattade! Haha, sjukt! På måndag är det dags för nästa besök. Nu efteråt är jag mest öm och känner av lite "träningsvärk" i musklerna, men skönt att alla slaggprodukter är borta och blodflödet igång igen :-)

Sitter och vilar mig lite nu och njuter av lite nötter och ett glas färskpressad apelsinjuice. Och den är verkligen färskpressad också. Två apelsiner som jag pressat i min egen citruspress blev världens godaste jucie. Är inte apelsiner något av det godaste som finns såhär års? :) 





Fick en förfrågan om jag inte kan lägga ut lite recept på hembakat bröd. Absolut ska jag göra det! Nu har jag en egen bakmaskin här hemma som knådar degen åt mig så det kommer bli fullt med bak framöver :)

Nu ska jag åka in till stan och möta upp mamma, mormor och kusin för lunch. Mormor fyller år idag så det ska vi fira!

Puss / Emma.
Trackback
RSS 2.0