Fina fisken

Hej vänner

Det här dagen bara försvann! Jag och Pelle har tränat och stekt massa våfflor och varit hos frissan båda två. Det är så perfekt att Malin har praktik på andra sidan vägen här! Mina slitna toppar är nu borta och det känns underbart. Nu kanske jag kan börja kamma håret igen!

Igår bjöd vi oss själva på en riktigt god middag som stod högt upp på listan när vi var små. Iallafall i min familj :) Strömminsflundra fylld med persiljesmör och potatismos. Åååh så gott!





Gegga ihop persilja och smör och klicka ut på en strömmingsflundra. Lägg på en annan så att den blir "dubbel". Blanda ihop mjöl, ströbröd, salt och peppar och vänd fisken i. Stek i smör och servera med mos och lite remouladsås.

Nu håller jag på att packa väskan för att snart sätta mig på tåget mot Torsby. Inatt ska jag sova hos mormor och morfar och imorgon ska jag jobba ett 24-timmarspass till på söndag.Resten av familjen är för tillfället i Idre och därför passar jag på att mysa lite med mina morföräldrar ikväll
Vad ska ni göra i helgen?

Kram / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0