God morgon från soffan!

God morgon fina ni

Jag och Pelle sitter och avnjuter en helgfrukost i soffan hemma hos mamma och pappan och kollar på film. Morgonmys



Min frukost består av en tallrik naturell yoghurt med apelsin, mandel, hasselnötter, linfrön, pumpakärnor och russin. En hembakad dinkelsmörgås med avokado, gurka ost och salami och en kopp te. Per kör på tre hembakade dinkelsmörgåsar med lite olika pålägg och ett glas juice!

Idag har jag inte så mycket planerat. Jag ska ta tagen som den kommer och bara njuta av ledighet! I eftermiddag ska jag köra ett pass på spinningcykeln tänkte jag och ikväll kommer mormor, morfar, farmor och farfar på födelsedagsmiddag! Jag ska laga en kantarellsoppa med bacontopping, ett gott bröd och pepparkakskladdkaka med lingongrädde till efterrätt. Tror faktiskt jag ska starta dagen med att göra kladdkakan. Så får det bli! Vad har ni för lördagsplaner?

Kram till er / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0