Hannahs och Jerrys lilla flicka har kommit till världen ♥

Hej mina fina läsare   

Middagen ligger nu i magen efter ett avklarat gympass. Idag blev det mitt eget recept på korvstroganoff och mathavre, receptet hittar ni här!

Fick just veta att min fina vän Hannah har fått en liten flicka! Kan nästan inte förstå det. Vad roligt för dem! STORT grattis och jag önskar er all lycka! Kram till Hannah och Jerry och deras lilla flicka!  

Här är Hannah, så fint gravid i vecka 38!



Nu längtar jag så himla mycket till nästa helg då vi tjejer ska åka och hälsa på Hannah och den lilla!

Ikväll får jag mina första massagekunder faktiskt. Min kusin och hennes kille kommer hit och ska få en varsin halvkroppsmassage! Vad roligt! :)

Trevlig kväll

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0