Another christmasgift

Hej

Det har gått fuktansvärt segt med plugget idag. Konstigt nog kommer jag hela tiden på massa annat som ska göras. Jag har iallafall fixat kurslitteratur till nästa kurs, och det känns ju skönt att ha ordnat! Nu ska jag duscha och packa mina saker för att åka hem till Torsby en sväng. Ellen har fyllt år i veckan och har slagit ihop sitt kalas med en inflyttningsfest då hon i årskiftet fick egen lägenhet! Så party med tjejerna står på agendanen denna fredagskväll!

Tänkte visa ytterligare två julklappar. En jordglob som jag länge gått och kikat på från svärisarna och ett par vackra guldörhängen från min prins!





Trevlig helg mina vänner!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0