lördag 7 januari

God morgon

Jag hade en jättetrevlig kväll med mina älskade flickor igår. Hannahs lilla bebis i magen verkar inte vilja komma ut heller så vi fick klappa och känna på hennes fina mage, åh så mysigt med sparkar  kommer den inte ut nu i veckan blir hon igångsatt, så om två veckor har vi planerat in ett besök och henne, Jerry och bebisen! Det blir ju mest bebissnack såhär när alla runt omkring oss är gravida, men vi hanntjattra om en hel del annat också under kvällen. Vid elvatiden började min mage strejka och tillslut kunde jag inte stå upprätt så då var det dags för mig att åka hem Attans mage, jag är så trött på dig!

Glömde helt bort kameran igår, så det blev inga bilder till bloggen!

Nu har jag fått i mig frukost och sett lite på Madicken. Mamma kom upp och frågade om jag ville med ut på en liten morgonpromenad i kylan. Ska sätta på mig uggsen (som är de enda skor jag kan gå i) och hänga på!

Puss / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tack så mycket Emma! :) Vilken fin blogg du har, måste börja följa :) Hoppas allt är bra med dig!

2012-01-07 @ 11:39:17
URL: http://ninninmelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0