Mina vackra rosa tulpaner

Hej vänner



Bjuder på en bild från dagens fotografering av mina fina tulpaner

Dagen har bestått av ett benpass på gymmet, en smarrig lunch, fotografering, bak och ett X antal timmar av plugg. Jag har suttit och läst och skrivit ned funderingar runt en artikel på engelska som handlar om vilka drivkrafter det är som får oss att vilja gå till ett spa. På torsdag ska vi ha seminarie och diskutera detta. Det ska bli intressant!

Nu ska jag laga en currydoftande köttfärsgryta och njuta av söndagskvällen och lite senare en Wallanderfilm!

Kram / Emma

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: hihi ja jag lyckades faktiskt och dom blev riktigt goda ! Väääääldigt mättande :) Ps, vad duktig du är som pluggar :)

2012-01-29 @ 17:52:11
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0