Söndag 1 januari 2012

Hej kära ni

Det nya året börjar med att bjuda på en snöstorm och världen känns genast mycket ljusare! Men med tanke på att det ska bli plusgrader hela veckan tycker jag att det lika gärna kan regna istället så att vi slipper allt blask som blir sen. Jag tillbringar min nyårsdag på jobbet och tjänar stora pengar! Det är väl en bra start?! :) Men 2012 började iallafall på bästa sätt, en kyss och ett glas champange med älsking! Vi hade en väldigt trevlig nyårsafton, med fantastisk god mat, spel, skratt, vin och mys!

På menyn stod:
Förrätt: Skagenfyllda tunnbrödskorgar
Varmrätt: Oxfilé och potatiskaka och kantarellsås
Efterrätt: Hemgjord daimglass och passionsfrukt

Dukning

Förrätten!

Ett mycket gott vin!

Hemmagjort vitlöksbröd med ost och en god sallad serverades till varmrätten!

Varmrätten



efterrätt!

fina Lina och Martin

Jag och älskling

Gott nytt år!

jag älskar dig min prins!


Hoppas ni alla fick en bra start på det nya året!

Kramar från Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0