För två år sedan

Till min älskade Per
 
Idag är det två år sen som jag och min älskade Per blev tillsammans. Han tog mig med storm sommaren 2010 och jag föll pladask! Aldrig förr hade jag känt mig så beroende av en människa som jag gjorde när jag träffade Per. Jag hade heller aldrig känt något liknande för en annan männsika och fick därmed en definition på vad äkta kärlek var för något.
 
Per...
 
..Du får mig att känna mig speciell, unik och älskad.
 
..Du får mig att känna mig stark och tar fram min förmåga att tro på mig själv.
 
..Du ser mig alltid, bryr dig om mig och ger mig uppmuntran.
 
..Med dig är jag lycklig, kär, galen och levande!
 
..Med dig behöver jag aldrig vara ensam och du finns alltid där när jag behöver dig.
 
..Jag älskar din närhet, ditt leende, din värme, din kärleksfullhet, dina kramar, din iver och din passion för äventyr, mat och livet.
 
..Jag älskar också att få vakna upp vid din sida, hålla din hand, se in i dina ögon, skratta och älska med dig.
 
..Du är min förebild, min stora kärlek och min själsfrände.
 
 
Du är det bästa som någonsin har hänt mig och jag älskar dig av hela mitt hjärta!
 
 
/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad gulligt!! Stort grattis :)

Svar: Tack :)
Emma Barremyr

2012-07-12 @ 10:55:00
Postat av: viktoria

ni är så söta tillsammans ! grattis på er två-årsdag <3, hälsa pärtis med !

Svar: Tack vännen <3
Emma Barremyr

2012-07-12 @ 11:59:11
URL: http://sojung.blogg.se
Postat av: The World According to Elsa

:')

2012-07-12 @ 15:28:36
URL: http://elsa89.blogg.se
Postat av: Ida

Stort grattis på er 2-års dag å att ni hittat kärleken!

Svar: Tack Ida :)
Emma Barremyr

2012-07-12 @ 18:13:32
Postat av: Ida

Stort grattis på er 2-års dag å att ni hittat kärleken!

2012-07-12 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0