Onsdag i ord och bild

Gokväll kära läsare
 
Dagen har spenderats med fina vänner samt nära och kära! Jag och Julia började med ett gympass på förmiddagen. Sedan åkte jag ut till Brevika för att luncha och leka i lekpaken med Ida och Ebbe. Jag passade som vanligt på att ta massa kort på lilla Ebbe och fick ihop en hel hög som ni ska få se imorgon. Efter lunchdejten drog jag vidare till Lysvik med farmor, farfar, mormor, morfar, Pelle, Lina, Martin och Julia. Vi åt glass i stora lass. Själv slog jag till på en "Velepetter "där jag fick välja sex "små" kulor på ett fat med bärtopping! Sååå himla gott :D Smakerna som låg upplagda på fatet var laktris, hallon-laktris, brownie, kokos, hallonsorbet och vanilj. När vi kom hem hade jag, Lina, Martion och Julia räkfrossa med massa goda tillbehör. Jag gjorde bland annat en variant av oopsies som det kommer recept på här på bloggen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas att ni haft en fin onsdag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha jag tog också velpetter när jag var där ;) Det var alldeles för mycket att välja på :P

Svar: ja jag kände desamma! Dock hade jag ändå problem med att välja ut "bara" sex av alla sorter! haha
Emma Barremyr

2012-07-20 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0