Torsdagsfrukost

God morgon
 
Nu har jag gjort mina två 12-timmarspass och går om en timme på första 24-timmarspasset för den här veckan. Jag slutar tio imorgon och då väntar två dygns ledighet innan nästa 24-timmarspass. Jag har massa roligt inplanerat under de lediga dagarna så jag ser verkligen fram emot dem!
 
Frukost idag består utav jordgubbskesokvarg toppat med kokos, äppelchips, pumpakärnor, gojibär, russin, hassel- och valnötter, mandel samt en kopp ingefärste.
 
 
 
Jordgubbskesokvarg: Blanda 200 gram kvarg med 1 dl hackade jordgubbar och 1 dl keso. Så somrigt, proteinrikt och gott!
 
I eftermiddag kommer ett tidsinställt inlägg upp, missa inte det!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0