Triss på svampprommenad

Hej vänner
 
Ser att inlägget nedan inte blev publicerat förrän nu? Det var måndagens frukost så det måste blivit något fel när jag skrev det och skulle publicera det då. Konstigt? Jag märkte inte ens att det inte kom upp i måndags.
 
Jag har iallafall varit ute på svampplockning med våra hundar. Jag har nog glömt att berätta det här, men vi har fått en ny hund, en border collie som heter Tass. Vi har tagit över honom från min morbror och om hundarna kommer överens i fortsättningen kommer han att stanna hos oss!
 
Vi gick en runda i skogen och under tiden som jag plockade svamp låg hundarna så fint och tittade på! Älskar dem
 
 
 
 
Dagens fynd blev ytterligare en liter kantareller till samlingen i frysen. Nu ska här bakas och fredagsstädas!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0