Veckans schema

Godmorgon måndag och välkommen vecka 27
 
Jag och Sunny började dagen med en morgonpromenad i solen och nu sitter jag här och äter en morotskakagröt till frukost. Ska berätta mer om den i ett senare inlägg, men kan säga så mycket som att det är en ny favorit bland grötfrukostarna, tack Sofie!
 
Jag har precis betalat in räkningen för första delen på PT-utbildningen (teoridelen) nu. Det börjar känns verkligt och jag känner fjärilar fladdra i magen. I augusti börjar det och jag ser det som en ny utmaning här i livet, ännu ett steg framåt i strävan efter mitt mål.
 
 
Den här veckan är schemat fullt för min del. Mycket jobb och en hel del andra saker står på agendan!
 
Måndag: ringa samtal, fixa in kläder till second hand, träffa Kristin, träna i utegymmet, bära in ved och förbereda lite tidsinställda inlägg till senare i veckan då jag jobbar.
Tisdag: jobb 08.00-21-00.
Onsdag: jobb 09.30-21.00 + morgonträning innan jobbet.
Torsdag: jobb 10.00-24.00 + morgonpromenad innan jobbet.
Fredag: jobb 24.00-10.00, köra ett gympass och bio i Karlstad
Lördag: shopping i Karlstad och tjejkväll med världens bästa tjejer.
Söndag: jobb 10.00-24.00.
Måndag: jobb 24.00-10.00.
 
Trevlig måndag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0