Borejoggen

Glad midsommar mina vänner
 
Mitt arbetspass börjar mitt närma sig sitt slut. Jag har precis ätit frukost ute i solen och laddar nu upp inför Borejoggen som jag och Lina ska gå! Ja ni hörde rätt... vi ska gå :) Vi har båda problem med knäna och mina knän klarar inte asfalt över huvud taget! Jag har önskat många år att jag hade kunnat springa loppet, men jag får snällt lyssna på kroppen och delta gående. Det är ganska trevligt det med :)
 
Frukost idag blev en skål med 1 dl turkisk yoghurt + 1 dl keso + 1 dl kvarg ihopblandat och toppat med kokos, mango, kiwi, cashewnötter, valnötter, fikon och torkade aprikoser.
 
 
Idag ska jag njuta av en vacker dag, familj, vänner, god mat, vin och sommar!
 
Jag önskar er alla en trevlig dag så hörs vi igen imorgon!
 
Kram / Emma

Kommentarer
Postat av: Julia

Glad midsommar! :)

Svar: Tack, desamma :)
Emma Barremyr

2012-06-22 @ 11:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0