Chiapudding

Hej
 
Morgonpromenad och frukost är nu avklarat och jag ska göra mig iordning och cykla till jobbet för ett 24-timmarspass innan två dagars ledighet och midsommarfirande väntar!
 
Ända sedan jag köpte mina chiafrön har jag tänkt att jag ska göra chiapudding, men har av något anledning aldrig gjort det. När jag nykligen såg att Victoria hade gjort det fick jag dock ny inspiration och bestämde mig för att äta det till frukost idag! Det var väldigt gott :)
 
 
 
 
Chiapudding: elvispa 2 dl mjölk, 2 msk chiafrön och 1 krm vaniljpulver i cirka 2 minuter. Häll upp i ett glas och låt stå och svälla över natten. Jag serverade min pudding med hackad banan, mango, kiwi, hallon och kokos!
 
Hoppas att ni får en trevlig dag! Själv hoppas jag att detta underbara väder håller i sig även imorgon då midsommarfirande väntar!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: victoria

åh, jag har också tänkt testa det flera gånger men inte fått det gjort :O ska bli snarast för det verkar väldans gott!! hehe, trevlig midsommar på dig :) kram!

Svar: Ja gör det! Var verkligen gott! Gillade vaniljsmaken, men ska testa med jordnötssmör i nästa gång :D
Emma Barremyr

2012-06-21 @ 09:11:39
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se
Postat av: felicia

måste oxå ta och prova det där :)

Svar: Gör det, det var jättegott! Och det går ju att smaksätta med massa gott :)
Emma Barremyr

2012-06-25 @ 21:48:53
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0