Fredagsfrukost och ledig helg

God morgon från jobbet
 
Fredagen är äntligen här och för mig väntar en långhelg i Sunne tillsammans med min älskade pojkvän och mina svärföräldrar. Dagens planer är att grilla och imorgon ska jag och Pelle gå en vandringsled på Munkforshöjden som kallas Dolpen. Under kvällen ska vi sedan åka till Gräsmark och äta mat och söndagen kommer nog bli ganska lugn. Gud vad jag ska njuta av en ledig helg, det är verkligen välbehövligt då det känns som om jag har bott på jobbet den här veckan.
 
Dagens frukost består av kesokvarg (1 dl kso + 200 gram kvarg + 1/2 dl mjölk) toppat med riven kokos, mango, kiwi samt naturell nöt- och fruktblandning från naturgodisdelen på Ica + en kopp ingefärste.
 
 
 
Efter jobbet blir det en sväng till gymmet innan jag drar mig mot Sunne. Är sjukt taggad på att träna efter att ha suttit inne i en lägenhet sen i tisdags förmiddag! Jag är sååå laddad med energi :D
 
Tyvärr så funkar det inte att mobilblogga nu för tiden och därför har jag inga möjligheter att blogga i helgen. Jag har dock förberedit några tildsinställda inlägg till er som ni kan kika in och läsa om ni vill.
 
Jag önskar er en underbar helg mina vänner!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser oerhört gott ut! Älskar sommaren med alla säsongsfrukter.

Svar: Ja frukt är så fantastikt gott :)
Emma Barremyr

2012-06-29 @ 23:55:45
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0