Fruktkvarg och riskaka

Gog morgon

Eftersom jag sitter på jobbet denna morgon så får ni ta del av gårdagens frukostbilder som jag aldrig kunde publicera. Frukosten bestod av fruktkvarg toppad med linfrö, kokos, blandade nötter, gojibär och russin + en riskaka med mandelsmör, keso, banan och kokos. Mmmm, så gott!









Fruktkvarg: Mixa 1-2 dl kvarg med jordgubbar, nektariner, mango och banan.

Jag jobbar som sagt ända till nio ikväll så jag har en lång dag framför mig! I eftermiddag ska ni dock få ett tips på proteinbars som jag bakade i helgen. Så kika in igen då :)

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: felicia

oj, den där riskakan måste jag prova direkt! =D

Svar: Gör det, den var jättegod :) kokosen på gjorde det lilla extra :)
Emma Barremyr

2012-06-19 @ 10:56:05
URL: http://tkhl.wordpress.com
Postat av: Sanna

Det ser smarrigt och innehållsrikt! Är ett stort fan av nöt och fruktblandningar :)

Svar: Samma här, jag älskar det! :)
Emma Barremyr

2012-06-19 @ 12:00:21
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0