Hälsogröt

Godmorgon

Hur mår ni? Jag vill börja med att tacka för alla kommentarer som jag får av er! Det blir så himla mycket roligare att blogga när jag får respons från alla er som läser, så tack än en gång!

Jag har börjat dagen med en hälsogröt från hälsokosten. Gröten är en blandning av bovete, quinoa, hirsflingor, amaranth och linfrön. Den var verkligen jättegod och helt glutenfri, tummen upp för det! Gröten serverade jag med keso, mosad banan, russin, valnötter, mandlar och mjölk.







Idag står det jobb på mitt schema från 12.30 till 9.00 imorgon bitti. Innan jag börjar jobbet ska jag och mamma iväg till utegymmet en sväng och köra lite. För mig blir det chins och fokus på rygg och lite mage!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sandrine

Jag mår bra, tack!

Det är alltid kul att läsa vad du skiver.

Ha en trevlig dag!

2012-06-13 @ 10:38:51
Postat av: Lisa - Kreativ bakning ♥

Hej! Var med och TÄVLA om ett somrigt vår-kit på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/june/tavla-om-ett-somrigt-var-kit.html



Kramis ♥

2012-06-13 @ 11:42:44
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/
Postat av: Lis

Hej. Vad heter gröten på hälsokosten? Kram

Svar: Den heter Alf Spångebergs Hälsogröt special :)
Emma Barremyr

2012-06-13 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0